۲۷ بهمن ۱۳۸۸

بروکراسی مطلقه


داشتم برای شروع این پست با خودم معنی بروکراسی رو مرور می کردم . وقتی تو یکی از سایت های آنلاین دیکشنری دهخدا رفتم تو تعریفش نوشته بود :
"این واژه به تازگی اضافه شده است و هنوز هیچ کسی برای آن معنی ننوشته است. برای اینکه برای این واژه معنی بنویسید اینجا کلیک کنید."
خب منم که رو اینجا کلیک کرده بودم شروع کردم به تعریف دوباره بروکراسی : بروکراسی یعنی کار شخصی لنگ کارمندانی باشه که زورش به ارباب رجوع (بخوانید رعیت مفلوک) می ارزه. حالا این شخص کارمند میتونه یه آبدارچی باشه یا یه استاد. چون همون طور که میدونین هر دوی اینا کارمندن و کار خیلیا ها لنگ اوناست, از جمله همین انجمن ادبی خودمون که باید ... ا... ...
باید ...ا... ...
میشه گفت: فرش بشه!! (fresh!). ولی اینجا 2 مسئله برای این تعریف مطرح میشه :
  1. خانم ر.خ.ا که کارمند نیستن پس چرا شامل قدرتمندان بروکراسی میشن؟!
  2. پس انجمن کی تشکیل میشه؟!؟

  • نتیجه جستجو بروکراسی از سایت http://www.loghatnaameh.com بود.
  • مقدمه من هیچ ربطی به سوال دوم نداشت. این سئوال هم نیازی به مقدمه نداشت. جوابشم دست قدرتمندان بروکراسیه که تو این پست به اونا اشاره شده.

۷ نظر:

  1. بعد مدت ها استاد الف نمرشو داد. حالا فقط استاد صاد دلیلی بر عدم ویرایش این پست تا اطلاع ثانویه!

    پاسخحذف
  2. پس کی انجمن تشکیل میشه؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. اگه درست یادم باشه درخواست کلاس برای تشکیل انجمن اوایل اسفند داده میشه و بعد "بروکراسی"

    پاسخحذف
  4. سلام
    خوشحالم با انگیزه در این وانفسای بی انگیزه شدن مینویسی ..
    موفق باشی

    پاسخحذف
  5. میشه خواهش کنیم که اینجا رو آپ کنید.... باور کنید بدون جلسات هم میشه اینجا به روز باشه ها ;)

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  7. دوشنبه ها 45/11-45/10
    ساختمان مرکزی-کلاس 104
    بعد عید

    پاسخحذف