۱۱ آبان ۱۳۸۹

هر جور فکرشو میکنم قرار نبود...

اولین جلسه انجمن ادبی (از این 2 جلسه که دومیشو غیبت خوردم!) کلی حرف و حدیث مگو داشت که بنظرم نباید تو بلاگ مطرح می شد بجز همون تاریخ جلسات که مشخص شد ولی اگه نکته وار بخوام یه دید کلی از چیزایی که "نباید تو بلاگ مطرح می شد" بگم :
1- اصل کپی: به علت تکرار این نکته به همه و گفتن مداوم این که جمله "با تهیه یک کپی از کاراتون, مخصوصا" اونایی که طولانی تر از وقت یه انجمن..." عبارت مختصر "اصل کپی" جایگزین رساله قبلی شد :دی+دینگ!
2- سینه سرخ گردان (round robin) : سیستم زمانبندی زمان نقد و بررسی آثار بر اساس 2 دقیقه به یکی که با تایمینگ دقیق آقای رضایی (دبیر جدید انجمن به اتفاق همه آرا بجز یکی) کسی نتونست در بره!
3- "بدون شرح" : در زیر لیست آثاری رو که از بین 10-15 نفر نفری که در اولین جلسه انجمن ادبی بهم دادن قرار دادم و به صورت تصادفی متن یکی از اونا رو هم در زیر اون قرار دادم.
پاره ای از توضیحات : تنها کسی که به آقای رضایی رای ندادن خودشون بودن! حتی منم که رایم تو اون جمع رقمی نبود به ایشون رای دادم!

۴ نظر:

  1. البته یادمه یه بحثایی هم راجع به بحث آزاد و نقد مفهومی و عدم نقد نقد و غیره هم بود که با توجه به کوچک بودن دنیا ترجیه میدم بی حاشیه و قبل از این که خانم ر.خ این مهم رو... :دی +دینگ! دیگه!!

    پاسخحذف
  2. 1-mashhadam ;-(D+ding!
    2-faghat ba gooshoom on misham...
    3-az shanbe blogo up mikonam...

    پاسخحذف
  3. سلام آيت خان خوبيد ديگه انشا..؟
    راستي به www.nescafeh.mihanblog.com
    هم سر بزنيد اشعار و در واقع سياه مشق هام اونجا هست
    هركدوم كه به نظرتون بهتر بود رو برداريد و تو بلاگ دانشگاه بزاريد
    رساتي من پ‍ژومم همون گيس آشفته كه رفيق آقاي رضوانيه و امسال اولين بار تو انجمن شركت كرده
    اگر دوست داشتيد لينكم كنيد

    پاسخحذف
  4. با عرض سلام و خسته نباشید
    «عاشقانه های یک کروموزوم» به روز شد
    منتظر دیدگاه های شما هستم...

    پاسخحذف