۲۳ آذر ۱۳۸۸

آخرین جلسه؟

امروز استاد محمودی برای بار دوم تو ترم جاری اومدن انجمن (دفعه قبل در شروع انجمن بود!) و ما رو در این جلسه همراهی کردن. راستش استاد زیاد حرف نزدن و بیشتر مستمع بودن ولی یه جمله گفتن که دلم نمی آد نگم: "من به شما خیلی علاقه دارم ولی ..." ! جلسه مثل همیشه برگزار شد. از ده "ملاقات با ..." فقط 5 تاش پر شد که مسائل خاص خودشونو به همراه داشت که موقع آپلودشون به موقع می فهمین! این نکته رو هم متذکر می شم که تا دوشنبه هفته بعد اسم این بلاگ به
adabit.blogspot.com
تغییر می کنه.

نکات هفته:
  • تا قبل از پایان هفته یکی از آثار اعضا در بلاگ به روزرسانی خواهد شد.
  • جدا آخرین جلسه این ترم بود!
  • به علت نزدیکی به امتحانات راکد نشدن بلاگ حضور فعال اعضا رو میطلبه!!

۳ نظر:

  1. "من به شما خیلی علاقه دارم ولی مسائل و مشکلات از جنس دیگری نمی ذاره که به انجمن بیام و از اون لذت ببرم"
    البته من مفهوم حرفای استاد رو گفتم و به سختی حتی به یاد دارم که استاد اصلا اومده بود یا نه!

    پاسخحذف
  2. الان آخر هفته می باشد، اومدم سر بزنم ببینم آثار اعضا کجاست، ولی نبود :)

    پاسخحذف
  3. @ آ.داداشی
    1- هنوز که آخر هفته نشده! (کو تا دقیقه نود!!!)
    2- یکی از آثار به دلایلی منقضی شد (دیگه حق چاپش رو ندارم) و الآن تو بساطم فقط یه کار از خودتونه!
    3- کار بعدی یه meet the خواهد بود!
    4- پست بعدی یه نقد کامل رو کارای انجمن تو ترم اخیر خواهد بود.

    پاسخحذف