۲ شهریور ۱۳۸۹

فوت... فوت! فووووت؟!؟!؟ این که خاک نگرفته؟!

ورود: بعد بیش از 11 ماه برای اولین بار برای ورود با شناسه کاربری گوگلم (با تلفظ درست "گوگلم") با پیامی مواجه شدم که تقریبا" یه همچین معنی ای میداد: توپ جنگی روسی عزیز, لطفا" رمز ورود خودت را وارد کن تا صحت خودت بودنت بر خودت و ما ثابت بشه (معمولا" اگه یه مدت کلوچه ی گوگل در مرورگر تار جهانی ریانتون خاک بخوره اینو میگه!)
علت :تو انیمیشن لاکی لوک (لوک نه در معنای دیدن - لاک نه در معنای یکی از آلات جرایم پیاده ها!) یه پیر مردایی روی ویلچر هستن که یه موقعی تو کارای بزرگ مثل پیدا کردن طلا و هیجان و این حرفا بودن و الآن (حال حاضر - روی ویلچر) به مسابقه پرتاب آب دهان (تف افکنی) به سطل خالی می پردازن. همون طور که میدونین این افراد با تعریف کلاسیک قهرمان داستان فاصله دارن (حتی اگه یه لباس ابرقهرمانی با درونمایه رنگ های پرچم ملی تنشون باشه) عمل تف افکنی اونا رو با قهرمانای کلاسیک متمایز میکنه.
ادامه: فصل شکار یا همون اپن سیزن (اگه اشتباه نکرده باشم با تلفظ درست اپن سیزن :دی - به معنی تحت الفظی فصل باز) از کلیه کسایی که قهرمانای واقعین و دوست دارن هیجان و طلا پیدا کنن به من اطلاع بدن تا نام کاربری گوگل اونا رو به لیست سیاه نویسنده های این لاگ اضافه کنم تا انجمن رو بترکونن!
نکته ها:
  • هر نوع کاربر بلاگری رو میتونم به عنوان نویسنده ست کنم از جمله همه گوگلی ها!
  • لطفا" بررسی گزینه های پیشنهادهای انجمن آنلاین و ... رو تو همین پست ادامه بدین. من مخصوصا" به این پیشنهاد خیلی امید دارم و بنظرم جای بحث و کار زیادی داره.
  • @دبیر: مرد باشو اینبار غلطامو کامنت بذار! :دی
  • نوشتن هر گونه مطلب ادبی ای که باعث بسته شدن انجمن, بسته شدن بلاگ, بسته شدن دانشگاه طبری یا پر شدن کل فضای اینترنت نشه مجازه.
  • ایمیل من :
zsu234@gmail.com

۵ نظر:

  1. تصحیح 1 : @سردبیر :دی+دینگ!

    2- آدم بهونه بیاری نیستم ولی یکم انصاف داشته باشین!
    :
    پروژه پایانی - کارورزی(که نرفتم) - تعهل!! - اسپ.نت4 - دشمن.نت!! - تعهل!!! - و پشت پرده های سربازی و ...
    + نفرین به این راکس!

    پاسخحذف
  2. خیلی به خودم فشار آوردم تا یادم بیاد چرا این "آهان!" اینقدر درگیرم کرده:
    انیمیشن "چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم" - یکی از مکالمه های قهرمان و استاد آهنگرش! :دی+دینگ!

    پاسخحذف
  3. "تاهّل" تعهّد آوره ؛
    مخصوصا" وقتي با "ع" نوشته بشه !

    پاسخحذف
  4. کدوم "ع"؟من که درست نوشتم... شما حواستون هست؟ (برگرفته از رمان پرفروش زندگینامه استاد اکبری)

    پاسخحذف